Jak objednat a zaplatit služby INCARE

Našli jste jednorázový balíček preventivních vyšetření, či celoroční program péče a chtěli byste jej objednat? Je to velmi jednoduché. Níže vám přinášíme návod, jak správně postupovat:

Objednání a zaplacení balíčku pro sebe

V dolní části stránky každého balíčku či celoročního programu INCARE najdete kontaktní formulář, ten prosím vyplňte a my Vás budeme kontaktovat zpět. Případně nám rovnou zavolejte na tel. číslo 273 162 162.

Objednáváte-li balíček Alternativní výživa, připište prosím do Zprávy formuláře, zda jde o vegetariánskou, veganskou, makrobiotickou či paleo stravu.

Platit u nás můžete tentýž den před absolvování prvního vyšetření hotově, kartou nebo bankovním převodem. Platbu za balíčky můžete provést i  z vašeho konta caffeterie BENEFIT Plus.

Objednání a zaplacení balíčku pro své známé či blízké

Pokud chcete balíček objednat pro své známé či blízké, postup je stejný jako při objednávce balíčku pro vás. Pokud objednáváte balíček již na konkrétní datum, budete dotázáni na celé jméno a příjmení obdarovaného, jeho rodné číslo, bydliště, e-mail, telefonní číslo a název pojišťovny.

Objednání a zaplacení balíčku jako firemní dar či benefit.

Ke každému našemu klientovi přistupujeme individuálně. To platí i pro firemní klienty. Obraťte se prosím přímo na koordinátora programu marcela.maffeo@incare.cz, tel. 273 162 162/ tel. 261 006 677, kde je možné domluvit všechny detaily poskytování služeb.  

Objednání, zaplacení dodání a použití univerzálního dárkového poukazu

Našim klientům nabízíme dárkové poukazy v hodnotě 500 Kč, 1.000 Kč a 2.000 Kč, kterými můžete udělat radost svým blízkým.

Kontaktujte nás prosím na e-mail incare@incare.cz nebo telefonicky 273 162 162. Poté obdržíte potvrzovací e-mail objednávky. Pokud se rozhodnete pro platbu převodem, bude vám sdělen variabilní symbol platby.

Po připsání částky na účet vám bude dárkový poukaz zaslán poštou - vždy po domluvě s koordinátorem programu INCARE.

Poukazy je možné zakoupit přímo na recepci INCARE. Zde je platba možná v hotovosti, kartou, případně čerpáním konta BENEFIT Plus. Abyste dlouho nečekali na vystavení dárkového poukazu, doporučujeme objednání vyzvednutí předem. 

 

Časté otázky a odpovědi:

Po objednání on-line jsem si uvědomil, že chci balíček či péči vyměnit za jiný. Jde to?

Ano, jde. Kontaktujte nás však alespoň 24 hodin před využitím našich služeb. V tomto případě se může stát, že objednaný termín (v případě změny balíčku) může být změněn.

V objednávce on-line jsem si do balíčku přidal jiné doplňkové vyšetření, než jsem původně zamýšlel. Jde to vyměnit?

Ano, jde. Kontaktujte nás však alespoň 24 hodin před využitím našich služeb. V tomto případě se může stát, že objednaný termín doplňkového vyšetření může být změněn.

Kam mám poslat peníze za objednávku on-line?

Pokud objednáváte balíček on-line přes tuto webovou aplikaci, ihned neplatíte nic. Platbu provedete až poté, jakmile vás kontaktuje koordinátor programu a sdělí vám variabilní symbol platby.

Jakým způsobem můžu za balíček či péči zaplatit?

Platba je možná
1/  bankovním převodem

Balíčky:
Bankovní spojení: UniCredit Bank
Číslo účtu: 2112736505/2700
Variabilní symbol: Vám sdělí koordinátor programu
Platba musí být připsána na účet před poskytnutím první služby INCARE.

Roční péče:
Bankovní spojení: UniCredit Bank
Číslo účtu: 2112736548/2700
Variabilní symbol: číslo smlouvy
Platba musí být připsána na účet před poskytnutím první služby INCARE.

2/  v hotovosti na místě – před absolvováním balíčku vyšetření ten stejný den, případně ročního programu INCARE při podpisu smlouvy

3/  kartou na místě – před absolvováním balíčku vyšetření ten stejný den, případně ročního programu INCARE při podpisu smlouvy.

4/  čerpáním z konta BENEFIT Plus – před absolvováním balíčku vyšetření ten stejný den (možné pouze u balíčků).

 

Daroval jsem známému/příbuznému balíček, který mu nevyhovuje a chtěl by jej vyměnit za jiný. Je to možné?

Ano, je to možné. V případě vyšší ceny náhradního balíčku, klient cenu doplatí před absolvováním samotného vyšetření. V případě ceny nižší se bohužel již rozdíl nevrací.

Jak dlouho platí dárkový poukaz? Je možné jej prodloužit?

Na dárkovém poukazu je vždy uveden konec platnosti. Z pravidla platnost poukazu nelze prodloužit. Pokud se nám však ozvete včas, ještě před vypršením platnosti poukazu, jistě se dohodneme.  

Je možné úplné storno balíčku?

Storno balíčku možné je. Pokud již však došlo k úhradě, platba je nevratná.

Pokud se balíček "kupuje" na konkrétní jméno (obdarovaného), lze toto jméno dodatečně změnit?

Změna jména není problém. Jen musí být provedena alespoň 24 hod. předem.

Pronatal - umělé oplodnění
Medicon stomatologie